سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه بستهبندی وسایل کوچک برای اسبابکشی

برای این که در زمان اسباب‌کشی کمترین خسارت به لوازم خانه وارد شود، باید آنها را به طرز مناسبی بسته‌بندی کرد. در صورتی که از چند روز قبل شروع به جمع کردن و بسته‌بندی لوازم منزل کنید، در روز جابجایی، کارها در کمترین زمان انجام خواهند شد. همیشه از کارتن‌های مناسب استفاده کنید که مقاومت کافی را داشته باشند. در اطراف لوازم شکستنی که در کارتن‌ها قرار می‌دهید، حتما از روزنامه باطله و پلاستیک‌های حباب‌دار استفاده کنید.
می‌توانید با اتوبار ولیعصر تماس بگیرید تا ما وسایل و لوازم شما را به بهترین نحو بسته‌بندی کنیم و با استفاده از وسایل مخصوص حمل و نقل اسباب و اثاثیه، آنها را به منزل و یا محل کار جدید شما منتقل کنیم. تمامی افراد، دارای تجربه بالا در حمل لوازم منزل هستند و این کار را در کمترین زمان ممکن انجام خواهند داد.

نحوه بسته‌بندی وسایل کوچک برای اسباب‌کشی

 

چگونگی بسته‌بندی وسایل کوچک در اسباب‌کشی

وسایلی مانند ساعت، رادیوهای کوچک و سایر وسایل با اندازه کوچک باید به وسیله پلاستیک‌های محافظ مناسب، بسته‌بندی شوند تا اجزای ظریف الکترونیکی آنها از آسیب در امان بمانند. برخی از این وسایل حتی به ضربه کوچک هم حساس هستند و باید به خوبی از آنها محافظت شود.
برای بسته‌بندی وسایل کوچک از کاغذهای باطله استفاده کنید، با استفاده از چند لایه کاغذ می‌توان محافظت بهتری از وسایل شکننده بزرگ‌تر داشت. اگر در هر کدام از وسایل، قطعات یا لوازم جانبی قابل جابجایی وجود دارد، آنها را جدا کنید و در کاغذ ببندید. اگر سیم برق قابل جدا شدن نیست، آن را با کاغذ بسته‌بندی کنید تا از خراشیدن وسایل دیگر جلوگیری شود.
هر وسیله یا ظروف دکوری را در یک جعبه جداگانه قرار دهید و به خوبی آن را با کاغذ بپیچید، اگر چیزی که بسته‌بندی می‌کنید شکستنی است، آن را با پلاستیک حبابدار بپوشانید تا از آنها در زمان اسباب‌کشی بهتر محافظت شود. ته جعبه را با کاغذ خرد شده پر کنید و زیر کارتن را با چسب نواری محکم کنید. فضاهای خالی را با کاغذ خرد شده پر کنید و درب جعبه را ببندید و با نوار چسب به خوبی محکم کنید.
تمام اطراف جعبه را برچسب بزنید. این کار باعث می‌شود تا شما و افرادی که این کارتن را حمل می‌کنند، از داخل آن مطلع باشند و اگر شکستنی است، با احتیاط بیشتری آن را حمل کنند.

بسته‌بندی و محافظت از دستگاه‌های کوچک الکترونیکی

ساعت‌های کوچک، رادیوهای ترانزیستوری و موارد مشابه اگر دارای جعبه هستند، آنها را در جعبه‌های خود قرار دهید. در صورتی که جعبه ندارند آنها را با پارچه‌های ضخیم بپوشانید. تمامی لامپ‌های لوستر، آباژور و چراغ‌های دیوار کوب را جدا کنید و در جعبه جداگانه بگذارید. لوستر، چراغ‌های دیوار کوب و آباژور را با کاغذ بپوشانید و با پارچه‌های ضخیم پوشش دهید. سیم‌های آنها را چسب بزنید تا کشیده نشوند و آسیب نبینند.
تمامی آب اتو و بخارشور را خالی کنید و بعد از خشک شدن، آنها را در کارتن قرار دهید. این وسایل را با کاغذ و یا پلاستیک‌های حباب‌دار بپوشانید و اطراف آنها را با کاغذهای خرد شده پر کنید. اگر داخل این وسایل آب داشته باشد، آب به بخش‌های برقی و الکترونیکی این وسایل نفوذ کرده و در صورت استفاده از آنها، امکان سوختن و یا برق‌گرفتگی وجود خواهد داشت.
به یاد داشته باشید که قبل از بسته‌بندی وسایلی که باتری دارند، باتری‌ها را از وسایل کوچک خارج کنید. زمانی که این وسایل را بسته‌بندی می‌کنید، ممکن است شرایطی پیش آید که باعث خراب شدن باتری‌ها و آسیب دیدن مدار الکترونیکی دستگاه‌های شما شود.
همیشه تمامی موارد احتیاطی را در زمان اسباب‌کشی رعایت کنید تا کمترین آسیب به لوازم و وسایل شما وارد شود. همیشه بر روی تمامی کارتن‌ها محتویات آنها را بنویسید. این کار را در تمامی اطراف کارتن انجام دهید تا بتوانید به راحتی کارتن‌ها را تشخیص دهید و در محل جدید، در جای مناسب قرار دهید.