سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کادری متخصص برای اسباب کشی آسان

یکی از کارهای سخت در زمان انتقال به خانه و یا شرکت جدید، اسباب‌کشی است. در زمان این کار باید تمامی وسایل به خوبی بسته‌بندی شوند و اقدامات مختلفی انجام داد تا آسیبی به آنها وارد نشود. برای این که کار اسباب‌کشی آسان و با کمترین زحمت و در زمانی کوتاه انجام شود، می‌توانید با اتوبار شمیران تماس بگیرید تا افراد حرفه‌ای تمامی کارها را با دقت بالا و در زمانی کوتاه برای شما انجام دهند.

کادری متخصص برای اسباب‌کشی آسان

انجام کارها قبل از جابجایی باعث سرعت بخشیدن به روند کار در روز اسباب‌کشی خواهد شد. می‌توانید با ما تماس بگیرید تا شما را در انجام سریع‌تر و بهتر کارها راهنمایی کنیم. حتی می‌توانید برای بسته‌بندی وسایل و لوازم خانه از افراد باتجربه ما کمک بگیرید. افرادی که به محل شما اعزام می‌شوند، با روند کار آشنایی کامل دارند و به راحتی برای یک اسباب‌کشی آسان برنامه‌ریزی خواهند کرد. در بسیاری از مواقع، نیازی نیست تا شما کاری انجام دهید. ما تمامی کارها را از بسته‌بندی گرفته تا انتقال آنها به کامیون و حمل لوازم به محل جدید، برای شما انجام خواهیم داد.

نکاتی که در مورد اسبا‌ب‌کشی آسان

قبل از هر کاری، اسباب و اثاثیه خود را بخش‌بندی کنید. با این کار درک بهتری از نحوه انجام کار پیدا خواهید کرد. همیشه لوازمی که از آنها در طول سال گذشته استفاده نکرده‌اید را با خود به محل جدید انتقال ندهید. این کار باعث اضافه شدن زمان اسباب‌کشی خواهد شد. نکته دیگری که قبل از جابجایی به شما در انجام بهتر و سریع‌تر کار کمک می‌کند، تهیه یک لیست از اسباب و اثاثیه است. با تهیه این لیست، راحت‌تر می‌توانید لوازم خود را تقسیم‌بندی کنید.
همیشه قبل از هر کاری، برای جابجایی وسایل، کارتن‌های مناسب و روزنامه و یا پلاستیک‌های حباب‌دار را برای محافظت از وسایل تهیه کنید. کارتن نقش مهمی در جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل خواهد داشت. همیشه از کارتن‌هایی استفاده کنید که مقاومت کافی برای حمل لوازم را داشته باشند. ظروف و لوازم شیشه‌ای و کریستالی، وزن زیادی دارند و برای حمل آنها باید موارد ایمنی بیشتری را رعایت کرد. تعداد زیادی از ظروف شیشه‌ای را در یک کارتن قرار ندهید، این کار باعث می‌شود تا وزن کارتن بالا رود و احتمال خسارت به لوازم زیاد شود.
ما به شما کمک خواهیم کرد تا تمامی وسایل را در کارتن قرار دهید و با استفاده مناسب از پلاستیک‌های حباب‌دار از وسایل محافظت کنید. همیشه بر روی تمامی جهات کارتن، محتویات آن را یادداشت کنید. زمانی که محتویات کارتن‌ها مشخص باشد، در زمان حمل در صورتی که لوازم شکستنی را در کارتن‌ها قرار داده باشید، در زمان جابجایی دقت بیشتری می‌شود و زمانی که کارتن‌ها به محل جدید منتقل شدند، به راحتی می‌توان با دانستن محتویات آنها، کارتن‌ها را در جای مناسب قرار داد. با تقسیم وسایل در جاهایی که باید قرار بگیرند، محیط شلوغ نمی‌شود و می‌توان با آسایش بیشتر مرتب کردن لوازم را انجام داد.
اتوبار شمیران با استفاده از کامیون‌های ویژه و سقف‌دار وسایل شما را به محل جدید منتقل خواهد کرد. این کامیون‌ها جای کافی برای قرار دادن وسایل حجیم را دارند و می‌توان در داخل آنها به راحتی یخچال و فریزر و دیگر وسایل بزرگ را قرار داد. گلدان‌های بزرگ هم احتیاج به مراقبت زیادی در زمان انتقال دارند که با استفاده از این کامیون‌های سقف‌دار این کار به راحتی و بدون وارد شدن خسارت به وسایل و یا گیاهان شما انجام خواهد شد.
در صورت نیاز ما می‌توانیم در هر مرحله از کار به شما کمک کنیم. افراد ما در این کار تجربه کافی دارند و می‌توانند شما را راهنمایی کنند. فقط با یک تماس بهترین خدمات باربری با اتوبار شمیران را تجربه کنید.